30 Users in 1 DAY!

View previous topic View next topic Go down

Do these forums rock?

89% 89% 
[ 8 ]
11% 11% 
[ 1 ]
 
Total Votes : 9

30 Users in 1 DAY!

Post by Chewypup on Mon Jan 28, 2008 7:31 pm

Yay
30
My goal is 200
We can do that

_
Chewy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
avatar
Chewypup
Admin
Admin

Posts : 98
Join date : 2008-01-27
Age : 22

CP Night Club!
Infractions:
3/3  (3/3)
Penguin Coins!: Unlimited

View user profile http://cpdanceclub.forumotion.com

Back to top Go down

Re: 30 Users in 1 DAY!

Post by Wolves on Mon Jan 28, 2008 8:09 pm

Yeah i hope we get 200,we will also have to advertise it somewhere.
avatar
Wolves
Moderator!
Moderator!

Posts : 287
Join date : 2008-01-27
Age : 21
Location : Canada.

CP Night Club!
Infractions:
0/3  (0/3)
Penguin Coins!: 444

View user profile

Back to top Go down

Re: 30 Users in 1 DAY!

Post by Guest on Mon Jan 28, 2008 10:15 pm

Where? Hmm this forum i new. We still have time chewy.lol

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: 30 Users in 1 DAY!

Post by Acebrett on Tue Jan 29, 2008 2:56 pm

we easy get 200 bounce
avatar
Acebrett
Beta Tester
Beta Tester

Posts : 131
Join date : 2008-01-28
Age : 22
Location : London =)

CP Night Club!
Infractions:
0/3  (0/3)
Penguin Coins!: 50

View user profile http://www.acebrett.wordpress.com

Back to top Go down

Re: 30 Users in 1 DAY!

Post by Guest on Tue Jan 29, 2008 2:57 pm

we did? How do u know

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: 30 Users in 1 DAY!

Post by Acebrett on Tue Jan 29, 2008 3:00 pm

no i mean we will easily get 200 ppl
btw my avatar is me
avatar
Acebrett
Beta Tester
Beta Tester

Posts : 131
Join date : 2008-01-28
Age : 22
Location : London =)

CP Night Club!
Infractions:
0/3  (0/3)
Penguin Coins!: 50

View user profile http://www.acebrett.wordpress.com

Back to top Go down

Re: 30 Users in 1 DAY!

Post by Guest on Tue Jan 29, 2008 3:01 pm

We only have 50 users. It will take forever to get 200.

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: 30 Users in 1 DAY!

Post by DJC on Tue Jan 29, 2008 5:32 pm

We got it. Smile

DJC
Trainee Mod!
Trainee Mod!

Posts : 62
Join date : 2008-01-27

CP Night Club!
Infractions:
0/3  (0/3)
Penguin Coins!: 50

View user profile

Back to top Go down

Re: 30 Users in 1 DAY!

Post by Guest on Tue Jan 29, 2008 5:37 pm

Isn't it still 50 users?!

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: 30 Users in 1 DAY!

Post by rogeh on Tue Jan 29, 2008 6:09 pm

i think we will.
And i would advertise if chewys says yes to that thing im pm-ed him. lol!
avatar
rogeh
Moderator!
Moderator!

Posts : 64
Join date : 2008-01-29
Location : Somewhere cold

CP Night Club!
Infractions:
0/3  (0/3)
Penguin Coins!: 200

View user profile http://rulerofgame.com

Back to top Go down

Re: 30 Users in 1 DAY!

Post by Guest on Tue Jan 29, 2008 6:10 pm

I advertiesd it on my blog

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: 30 Users in 1 DAY!

Post by coolhilary90 on Tue Jan 29, 2008 7:25 pm

Yay us. We're sooooo good. cherry <----- is that a bomb or a cherry? Lol

coolhilary90
Member
Member

Posts : 8
Join date : 2008-01-27
Age : 22
Location : Blondeopolis, Loserville (i am so cool)

CP Night Club!
Infractions:
0/3  (0/3)
Penguin Coins!: 5

View user profile http://rattyandhil.wordpress.com

Back to top Go down

Re: 30 Users in 1 DAY!

Post by Guest on Tue Jan 29, 2008 8:39 pm

Wooh! We have like 70 users now

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: 30 Users in 1 DAY!

Post by Wolves on Tue Jan 29, 2008 8:46 pm

No we only have 58 lol.
avatar
Wolves
Moderator!
Moderator!

Posts : 287
Join date : 2008-01-27
Age : 21
Location : Canada.

CP Night Club!
Infractions:
0/3  (0/3)
Penguin Coins!: 444

View user profile

Back to top Go down

Re: 30 Users in 1 DAY!

Post by purplehaz3 on Tue Jan 29, 2008 10:28 pm

u guys can get 200 easy
avatar
purplehaz3
Member
Member

Posts : 40
Join date : 2008-01-28
Location : LOOK HERE HA I GOT UR ATTENTION !!!!

CP Night Club!
Infractions:
0/3  (0/3)
Penguin Coins!: 10

View user profile http://www.bobrjb.wordpress.com

Back to top Go down

Re: 30 Users in 1 DAY!

Post by Wolves on Tue Jan 29, 2008 10:40 pm

I think we now have 62 users.
avatar
Wolves
Moderator!
Moderator!

Posts : 287
Join date : 2008-01-27
Age : 21
Location : Canada.

CP Night Club!
Infractions:
0/3  (0/3)
Penguin Coins!: 444

View user profile

Back to top Go down

Re: 30 Users in 1 DAY!

Post by Guest on Tue Jan 29, 2008 11:16 pm

Lol D'uh!

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: 30 Users in 1 DAY!

Post by DirkD on Tue Jan 29, 2008 11:17 pm

Its not hard to get 200 users. Its gonna take you a bit though.
avatar
DirkD
Member
Member

Posts : 53
Join date : 2008-01-27
Age : 24
Location : D-Town

CP Night Club!
Infractions:
0/3  (0/3)
Penguin Coins!: 5

View user profile http://youtube.com/clubpenguinvidsyes

Back to top Go down

Re: 30 Users in 1 DAY!

Post by Guest on Wed Jan 30, 2008 7:21 pm

This forum rocks!

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: 30 Users in 1 DAY!

Post by Wolves on Wed Jan 30, 2008 7:24 pm

Yes over 900 messages and 68 users now.
avatar
Wolves
Moderator!
Moderator!

Posts : 287
Join date : 2008-01-27
Age : 21
Location : Canada.

CP Night Club!
Infractions:
0/3  (0/3)
Penguin Coins!: 444

View user profile

Back to top Go down

Re: 30 Users in 1 DAY!

Post by Guest on Thu Feb 07, 2008 4:39 pm

DUHHHH

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: 30 Users in 1 DAY!

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum